.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری میلیاردی یک زن با شگرد رسید جعلی
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی یک زن با شگرد ارائه رسید جعلی در آن شهرستان خبر داد.
کلاهبرداری میلیاردی یک زن با شگرد رسید جعلی

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان تنکابنی مبنی بر اینکه از طریق خرید اینترنتی از آنان کلاهبرداری شد، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم کلاهبرداری قرار گرفت.

 

او افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی یک خانم متهم را در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی که در حال تردد با خودروی سمند در جاده جنگلی دوهزار بود را با اجرای طرح مهار دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: متهمه که به اتهام کلاهبرداری میلیاردی با قرار وثیقه آزاد بوده پس از دستگیری و انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات به عمل آمده با ارائه دلایل و مستندات نهایتاً به ۵ فقره کلاهبرداری با شیوه ارائه رسید جعلی به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتراف و پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضائی شد.

 

سرهنگ دیلمی در پایان با اشاره به توصیه‌های پلیسی در خصوص شیوه و شگرد کلاهبرداران از شهروندان خواست: در معاملات کالا از طریق فروشگاه‌های اینترنتی با شناسایی و احراز هویت فرد معامله گر با او معامله کرده و پس از حصول اطمینان از انتقال و واریز وجه به حساب خود اقدام به تحویل کالای مورد معامله نمایند تا در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.